czwartek, 23 lutego 2012

przerwa techniczna

Słów kilka wytłumaczenia.
Strasznie was przepraszam, że nie piszę. Najpierw zawirowania z dzieckiem, teraz mąż ma urlop ojcowski, a ja 3 marca mam egzamin nauczycielski z NPR, więc siedzę i się uczę, przepisuję po raz setny swoje wykresy i interpretuję na nowo. Już trochę mnie oczy bolą, ale w sobotę ja będę u rodziców jadę po nowe okulary.
Do tego zebrało mi się na wspomnienia związane z cyklami, odkładaniem, staraniami...
Tak więc wracam do życia po 3 marca ;)
I powoli będę się szykowała na zbliżający się wielkimi krokami roczek Luśki :)
A teraz w chwili kiedy dziecko śpi zapraszam na wpis dotyczący BLW w gościach ;)
Do napisania :)

ps. cukieraski przyjdą do was po egzaminie. niestety nie mam jak, ale obiecuję, że jak dotrę do domu zrekompensuję się wam.

5 komentarzy:

  1. No to trzymam kciuki za ten egzamin!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za egzamin :) Będzie dobrze :)
    A z candy się nie spiesz, czekamy spokojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. npr to ważna rzecz, a dla wielu trudna, więc powodzenia na egzaminie, coby nauczycieli było jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. raz-na-tydzien.blogspot.com
    zmieniłam miejsce :)

    Powodzenia na egzaminie!

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia!
    że też ci się chce uczyć :P

    OdpowiedzUsuń