sobota, 11 czerwca 2011

szybka sałatka z tortellini i ogórka




Toffi zamieszczając przepis na sałatkę przypomniała mi o "mojej", szybkiej sałatce.
Będąc w Biedronce zakupiłam potrzebne składniki.
  • paczka tortellini w szynką (teraz w Biedronce są fajne trójkolorowe)
  • 2 ogórki krótkie
  • duży jogurt
  • łyżka majonezu
  • łyżka koperku (najlepiej świeżego)
  • kosteczka smaku koperkowa
  • czosnek
  • sól
Tortellini gotujemy zgodnie z instrukcją na opakowaniu. W między czasie robimy sos. Jogurt miesza się z majonezem, koperkiem, czosnkiem (tym razem granulowany) i solą. Do smaku. Ja lubię dużo koperku i czosnku ;)
Ogórki obieramy ze skórki, kroimy wzdłuż na 4 części, wycinamy nasiona  i kroimy na niewielkie cząstki.
Na koniec wszystko mieszamy.


Smacznego.

1 komentarz:

  1. przed chwilą mi się chciało... ale musiałąm ogarnąć ziemniaki i robi się porowa ;p

    OdpowiedzUsuń