wtorek, 26 listopada 2013

Koniec listopada- szykujemy się na roraty

Nie wiem w co ma włożyć ręce. Dużo tego wszystkiego się narobiło, a kondycja już nie ta.
Szkoła 3 razy w tygodniu co tydzień, raz w tygodniu Klub Mam, raz basen dziecka, między to wszystko poutykane zajęcia ze szkoły rodzenia i ostatnie spotkania z narzeczonymi.
A przecież zaraz zaczyna się adwent! To już, ostatnie dni, ostatnie przygotowania do pierwszej niedzieli. Przed tym jeszcze urodziny męża... Ufff.
W ramach chwilowego relaksu zrobiłam dziecku lampion. Z całego serca chcę chodzić na roraty. Niestety albo i stety są u nas o godzinie 6.30, Mąż wychodzi o 7 więc nie ma opcji pójścia na nie bez dziecka. Kolorowy świecący lampion ma być motywacją ;)
Najpierw wyszukiwanie pomysłu. Najprostszy okazał się najlepszy więc zaczęłam mierzyć, liczyć i rysować. Kilka lat temu kupiłam karton modelarski- nie pamiętam już nawet na co ;)
Okazał się być idealny do tego celu.

 
Wzór jaki wycinałam też był którymś z kolei rysunkiem. Zdecydowanie nie tak łatwo wymyślić coś co pasuje do rorat, wygląda sensownie i da się jakoś wyciąć, a później wykleić. Wszystkie propozycje zawierały motywy szopki, a nie o to mi chodziło.

Postawiłam na wzór anioła i świecy. Ułożone do siebie lustrzanym odbiciem.

I etap wycinania.


Udało się do przygotowań (w niewielkim wprawdzie, ale zawsze stopniu) włączyć dziecko.
Dostało pędzel, czarną farbę i się wyżywało artystycznie.



Kolejną część zrobiłam po nocy- wklejenie kalki technicznej, pomalowanie jej akwarelami i sklejenie całości.
A całość prezentuje się tak.


Mam cichą nadzieję, że taki argument przekona do wstawania kiedy jeszcze jest ciemno ;)

2 komentarze:

  1. Pięknie wyszlo :) Napisz koniecznie jak mala daje radę tak rano, jestem ciekawa.. :) Aniu kiedy pojawi sie wiecej postow na temat ciazy jedzenia podczas jej trwania, opisow na temat szkoly rodzenia itp., jestem w pierwszych tygodniach i chłonę wiedzę . Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myslałam o tym, ale może faktycznie warto ;)

      Usuń