wtorek, 16 sierpnia 2011

Słów kilka... o maminych ubraniach

Jak wiadomo chciałoby się wyglądać pięknie, atrakcyjnie kiedy to ciało nie wygląda jeszcze jak przed ciążą. Szykują się nam dwie poważne imprezy. We wrześniu ślub przyjaciół, w październiku chrzciny naszej Diablicy. I nie lada wyzwaniem jest wybranie czegoś co będzie odpowiednie. Może mam za duże wymagania? Może mój gust mija się z panującą modą? A może moja sylwetka jest wymagająca jeśli chodzi o dobór ubrań?
Moje wymagania?

  • Łatwy dostęp do biustu- wszak jam matka karmiąca ;) Nie chce, żeby wypływało co nieco, ale chcę, żeby bez problemu można było nakarmić głodnego Potwora. 
  • Coś klasycznego a zarazem eleganckiego co nada się na inne okazje. Oczywiście bez zbędnych ozdób.
Mój gust?
  • Nie przemijająca klasyka. 
  • Elegancja i kobiecość.
Moja sylwetka?
  • Szerokie ramiona, dość pokaźny biust, i dość wąskie biodra.
Czyli co?
 Odpadają wszelkiego rodzaju wariacje na wąskich ramiączkach tudzież bez. Wskazane rękawki. Dekolt kopertowy, bądź coś z opcją guzików. Szeroki pasek w tali co by ją unaocznić i rozszerzany dół. I koniecznie nic dłuższego niż za kolano.
Czyli chyba troszkę mijam się z modą ;)
Idealnym rozwiązaniem byłaby szmizjerka. Nawet kilka znalazłam, ale tylko jako obrazki w internecie ;)
źródło: http://modnesukienki.blogspot.com
źródło:  http://modnesukienki.blogspot.com
Jak mi pójdzie? Zobaczymy

12 komentarzy:

  1. Aniu, ta druga sukienka jest bardzo ładna.. ja nie przepadam za rozkloszowanymi, więc pierwsza wydaje mi się mniej atrakcyjna (jeśli chodzi o mnie). Kolor tej drugiej też taki bezpieczny i ładnie by się z czerwienią komponował :)

    Myślę, że Twoje wymagania nie są wygórowane - po prostu znasz swoje ciało, wiesz w czym Ci dobrze i tego szukasz. A co do praktyczności - cóż mają małą córcię MUSISZ wybrać coś co nie będzie przeszkadzało albo utrudniało w karmieniu!

    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki ;) kolorystycznie chcę grafit, czerń lub brąz, ale co się upoluje to się zobaczy. zegar tyka a czasu co raz mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszka87ts
    Aniu trafiłas z tym wpisem w samo setno moich problemow i widze ze wymagania itd mamy identyczne. I powiem ci ze ta 2kiecka mi sie podoba :) Tylko zawsze lubiłam krotkie kiecki no ale teraz mam takie tłusciutkie uda z cellulitkiem ze musze je zakryc ;) Jak znajdziesz gdzies jeszcze cos fajnego do podeslij link :) chetnie poogladam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne te szmizjerki, mam nadzieje ze znajdziesz odpowiednia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. a jakaś kopertowa kiecka z zakładanymi bokami na siebie, wiązana? kiedyś było tego całe mnóstwo...

    OdpowiedzUsuń
  6. KasiulaPotka
    Mi też bardziej podoba się styl 2 sukienki, może przez pasek i kolor wydaje się być bardziej elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  7. może coś w bonprixie znajdziesz :) chyba, że już za późno...

    OdpowiedzUsuń
  8. moim zdaniem nie ma co podążać za modą, najważniejsze by czuć się dobrze i żeby było wygodnie. najlepiej jak góra byłaby rozpinana, a odcięte pod piersiami sukienki?

    OdpowiedzUsuń
  9. w tesco jest kilka nawet fajnych sztuk sukienek f&f - u góry kopertka a poniżej cała, nie rozpinana

    OdpowiedzUsuń
  10. w tesco nie byłam jeszcze, ale wizyta w h&m, c&a skończyły się fiaskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba ta druga,ale niestety do figury pasuje bardziej pierwsza.

    OdpowiedzUsuń