niedziela, 20 stycznia 2013

z dzieckiem w szkole?- przedłużam candy

Ano z dzieckiem :p
Wczoraj był zakręcony dzień. Każdy wolny mężowski weekend wykorzystuję na wyprawę na zajęcia. Jak już pisałam semestr się kończy, doba nie wydłuża, a mężowe weekendy kurczą się do soboty (choć i to jest dobre). Wczoraj była właśnie taka "wolna" sobota kiedy to Ojciec z Córką mieli cały dzień dla siebie.
A ja? Siedziałam rozpisując dietę, słuchałam o układzie trawiennym i oglądałam filmy z pierwszej pomocy. Jestem już jedno zaliczenie do przodu. Przede mną jeszcze... Cztery. I tylko tydzień- formalnie 3 dni...
Jako, że dziś jest zaliczenie z psychologii (, która na nieszczęście dietetyków programem nauczania sprawia, że zamiast interesującego przedmiotu jest tylko zapchaj dziurą), a niestety, albo i stety mężowy weekend dobiegł końca i chcąc nie chcąc na zajęcia muszę jechać z Młodą, będzie zabawnie. Wybieram się tylko na to zaliczenie i liczę, że nie będzie tak źle.
Tylko nadal doby brakuje... Tym bardziej, że czekają mnie trzy prezentacje- wymyśliłam sobie o BLW, karmieniu piersią i może diecie mamy karmiącej- a co? ;)
A... No i w poniedziałek znowu Trzeba jechać z Lusią, żeby przedstawić prezentację o kuchni brytyjskiej.
Wczorajszy wieczór też spędzony miło, bo w Kręgu Domowego Kościoła dzieliliśmy się swoim dniem codziennym, myślą, modlitwą, Słowem Bożym, a Mąż zaproponował wyjazd na rekolekcje w marcu- taki zaległy wyjazd rocznicowy. Lusia świetnie bawiła się z dziećmi i "ciocią" z diakonii, więc mam pewność, że z tych rekolekcji nie wyjadę zmęczona, rozdrażniona i z przekonaniem, że nic z tego nie wyniosłam.
...



Pamiętam o candy ;)
Jak na razie zestaw wzbogacił się o korale, maseczki do twarzy, lakiery do paznokci (, bo mama ma być piękna), pięknie pachnące kadzidełka...
Jako, że i tak nie wyślę paczki przed przyszłym weekendem, przedłużam zabawę do środy :) Czyli 23.01

3 komentarze:

  1. Trzymam kciuki i życzę powodzenia w tym ciężkim tygodniu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rety! Lusia w szkole, będzie ciekawie ;) Jak Ci nie pasuje mocno ten poniedziałek z małą, możesz ją podrzucić do mnie, pytanie tylko na ile h i czy wytrzyma bez piersiowania ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jestem ciekawa relacji :D z zaliczenia z Córcią :)

    OdpowiedzUsuń