niedziela, 13 stycznia 2013

13.01.'13 czyli urodzinowo

Dawno mnie tu nie było. O ile jeszcze z telefonu idzie zaglądać na facebook- trochę gorzej wygląda dodawanie postów, tak pisanie... totalnie nie dla mnie.
Gorący czas teraz- sesja. Jeśli zdam to kolejny semestr rysuje się bardziej optymistycznie- z dwóch przedmiotów "kobył" po każdym dziale będzie jeden sprawdzian, a nie dwa w całym semestrze a na każdym jakieś 150 stron A4 zapisane 12.
Dlatego proszę was o ciepłe myśli. Do końca miesiąca jest czas, a ja i tak nie mogę być na wszystkich zajęciach.
Dziś na ten przykład jestem (uwielbiam możliwość ustawienia godziny kiedy post będzie widoczny).
Wybrałam 13:45, bo...
Właśnie o tej godzinie kończę swoje 25 urodziny. Tak okrągło, więc wypadałoby to jak uczcić.
Niestety po pierwsze szkoła uniemożliwiła wprowadzenia w życie opcji: śniadanie do łóżka (kiedy to piszę mam w planie wstanie po 5, bo przed 7 muszę wsiąść w pociąg, żeby przed zajęciami zdążyć do kościoła), a choroba Teściowej sprawiła, że wieczorem nie pójdę z mężem na kolacje, ale dzięki Gosi (chwała Ci!), która obiecała, że zgarnie Lusię, o 17 idziemy do Teatru Muzycznego w Gdyni na "Bal w operze". Pierwszy raz od nie wiem jak dawna ubiorę buty na obcasie i się pomaluję ;)
A że szkoła jest w ścisłym centrum to mimo, że kończę po 16 bez problemu zdążę, bo od teatru dzieli mnie 200 m ;)
Dla Was, którzy jeszcze zaglądacie do mnie chciałam przygotować małe Candy.
Paczuszka będzie zawierała coś dla ciała, coś dla ducha i jeśli jesteś rodzicem coś dla malucha (, więc każdą chętną osobę proszę o napisanie czy ma dziecko :) ).
Obiecuję w przyszłym tygodniu dodać zdjęcia paczuszki, a jeśli się nie uda... To obdarowany będzie miał niespodziankę :)

Jakie warunki trzeba spełnić?
Jeśli masz bloga- umieść na nim banerek z odniesieniem do mojej zabawy.
Jeśli nie masz, a masz facebook'owy profil to polub mój fanpage i umieść informację jako publiczną na swojej tablicy.
Zgłoś swoją chęć uczestnictwa pod wpisem i wyślij mi mailem zgłoszenie na adres zawodmama(małpka)gmail.com (żeby nie było, że zostawicie adres pod postem i ktoś skorzysta z tego, żeby wysyłać spam ;) ). W treści napiszcie login z bloggera/google +, odnośnik do bloga i/lub facebooka.
Wysyłka tylko na terenie Polski ;)
Na zgłoszenie macie tydzień. Po tym czasie powinnam być już po większości zaliczeń ;)
Losowanie 21.01.
...
Do napisania :) Edytowane 7.50 skm Plany planami a życie życiem. Dziecko rano mialo fazę na ssanie, rozkład w internecie ni jak się ma do rzeczywistego, autobus odjechał, inny się zepsuł, z tego wszystkiego wsiadłam w zły i musiałam pieszo się wracać, skm się spóźniła więc rozważam opcję- brak spóźnienia- okienko w trakcie zajęć. Minus? Że będę musiała biec i nie zjem obiadu dzisiaj... Pociąg jedzie dość wolno więc chyba nie zostanie mi nic innego. Mam tylko nadzieję ze w kościele do którego zwykle chodziłam nie zlikwidowali mszy o 14... Brakuje mi rodzinnych niedziel.

11 komentarzy:

  1. To ja się zgłaszam nieśmiało do losowania. Zamelduję się mailowo za chwilę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezamaco ;) I raz jeszcze wszystkiego dobrego!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto Lat! :)))

    Zgłaszam się - info daję na fejsie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Martyna Twarkowska14 stycznia 2013 22:23

    z przyjemnością biorę udział!
    ps-spełnienia marzeń i samych sukcesów;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się! Zaraz wyślę maila.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się e-mail zaraz wysyłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłoszę się korzystając z przedłużonego terminu, juz kiedyś miałam u Ciebie szczęście - może znów się uśmiechnie do mnie;)
    spóźnione zyczenia urodzinowe składam: radości z życia i dużo uśmiechów, wytrwałości i dzielności w godzeniu tak wielu rzeczy ze sobą! I powrotu prawdziwych rodzinnych niedziel!

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja się zgłaszam:) Skoro przedłużasz zabawę:D

    OdpowiedzUsuń