czwartek, 21 lipca 2011

wymianki czyli pomysł na recykling

Od jakiegoś czasu jestem zauroczona ChustoForum. Dlaczego? Bo jest tam gromada ludzi równie zauroczonych rodzicielstwem bliskości, chostonoszeniem, pieluszkami wielorazowymi i innymi cudami co ja. Choć ja jestem dopiero na początku tej drogi, to cieszę się, że nie jestem z tym sama ;)
I właśnie na ty forum można się wymienić. Bo przecież każdy ma w domu jakieś rzeczy, których nie używa a żal wyrzucić. Ja przynajmniej mam ;) I dzięki temu forum mogę się wymienić. Oddać co zbywa i zyskać co potrzebne. A wymienić łatwiej, bo wiem, że ktoś będzie korzystać ;)
I tym sposobem prawdopodobnie wzbogacę się o turkusową torebkę (w zamian za czarną torebkę) i szmatkę na chustę kółkową w zamian za kilka wkładów do wielorazówek.

1 komentarz:

  1. Aniu, dziękuję na namiary to to forum, poczytam, pooglądam. Sporo czytam o chustach i też zamierzam nosić swoją córeczkę po urodzeniu. Na razie jednak jestem kompletnym laikiem, jeśli chodzi o chusty, stąd moje podglądanie Ciebie.
    Ucałowania do Łusi i dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń