sobota, 23 lipca 2011

wyróżnienie ONE LOVELY BLOG AWARD

A oto miła niespodzianka :) Jestem czytana, a to znaczy, że moje wypociny nie zostają utylizowane, a wręcz przeciwnie, ktoś je czyta, zgadza się z nimi lub też nie i co najważniejsze zastanawia się nad nimi. Przynajmniej mam taką cichą nadzieję.
Wprawdzie "oficjalnego" powiadomienia nie ma, ale zaglądam, więc wiem ;)
Dziękuję Lete :)

Żeby móc cieszyć się wyróżnieniem muszę spełnić następujące warunki:
1. Skopiować znaczek  i umieścić go na swoim blogu.
2. Wytypować kolejne 16 osób, którym chcę przyznać to wyróżnienie
3. Powiadomić nagrodzonych o przyznanej nagrodzie.
4. Napisać o sobie "siedem rzeczy"

A więc start :D
Wytypowane przeze mnie blogi to (kolejność losowa!):

Jest 13. To moja szczęśliwa liczba, więc tyle zostanie ;)

"Siedem rzeczy" o mnie (jak siedem życzeń ;) ):
  1. Całe życie chodzą za mną trójki i trzynastki. Urodziłam się 13 stycznia, w środę o 13.45.
  2. Mam znamię na lewej ręce- mały półksiężyc.
  3. Logika jest dla mnie największą i najcenniejszą z nauk.
  4. Jestem najbardziej leniwą i wygodną osobą jaką znam. Z tych powodów nosze dziecko w chuście- bo nie chce mi się nosić wózka, dźwigam siaty z zakupami, bo nie chce mi się chodzić po zakupy na raty ;), śpię z dziecięciem, bo nie chce mi się wstawać w nocy do niego itd, itp.
  5. Jestem potwornym chomikiem. Szkoda mi cokolwiek wyrzucić w przekonaniu, że się kiedyś przyda.
  6. Wielką i nieskończoną miłością darzę lumpeksy :)
  7. Często muszę się gryźć w język, żeby nie powiedzieć za dużo i nie wywołać tym burzy.

3 komentarze:

  1. Widze, ze już info dotarło. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, gratuluję wyróżnienia! I się nie dziwię, w końcu masz świetny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och! Ogromnie dziękuję za wyróżnienie:) Sprawiłaś mi niezmiernie miłą niespodziankę!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń