wtorek, 1 maja 2012

„Zakładamy Kluby Mam”

No to się chwalę.
W Gdańsku ruszył projekt „Zakładamy Kluby Mam” realizowany przez Fundację Rozwoju Rodziny „rodzicdziecko.pl” i postanowiłam, że się zgłoszę. Bez większej nadziei bo zostało zaznaczone, że ilość miejsc jest ograniczona i będą wybierać spośród zgłoszonych się mam. 
Ale dziś rano odebrałam maila z zaproszeniem na spotkania :)
Jakiś czas temu pożegnałam się z myślą o jakiejś pracy zarobkowej. Lusia jest jeszcze mała i mnie potrzebuje, a zarabiać na opiekunkę czy żłobek nie mam zamiaru, bo nawet najlepsza opieka nie będzie taka jaką zapewni mama.
O dokształcaniu tez mogę na razie zapomnieć, bo mąż kończy szkołę, a jego praca uniemożliwia mi zarezerwowanie czegokolwiek na konkretny dzień tygodnia. A nie wszędzie się da zabrać ze sobą dziecko.
Pomyślałam sobie, że taki projekt jest idealny dla mnie.
Pierwsze zajęcia w najbliższy poniedziałek :)
Życzcie powodzenia.

8 komentarzy:

  1. Brzmi super! Powodzenia!
    gohnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki! Powodzenia! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzymy zatem!
    I czekamy na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Powodzenia i... do zobaczenia na spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no proszę. czyli będzie ktoś z wirtualnego świata ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ;) Ano będzie, do tego wespół z Synkiem ;)

    OdpowiedzUsuń