piątek, 13 stycznia 2012

24 lata 25 wiosen

Dziękuję Wam bardzo za tak duże zainteresowanie zabawą. Jestem miło zaskoczona :) Mam nadzieję, że chociaż część z Was będzie do mnie zaglądać po losowaniu :)
Dziś kończę 24 lata i w ramach urodzinowego dnia mąż wyciągnął mnie na obiad. Stąd losowanie troszkę się opóźni ;) Muszę uśpić dziecko, poprzepisywać na karteczkach imiona, a aparat nie poradzi sobie z taką porą i brakiem oświetlenia. Jutro mam zajęcia, ale z dzieckiem więc w ciągu dnia w czasie przerwy zrobnię i obfotografuję losowanie :)
Na obiad było sushi. Polecam Olimp w Gdańsku Wrzeszczu. Fajne jedzonko i mają krzesełko do karmienia. Oczywiście Mała dostała też coś z naszych tależy. Przypadły jej do gustu pierożki, ale chyba najlepszy był tuńczyk i tykwa :) Jednak łosoś sote naszej córce nie pasi. Zdjęcia są a i owszem, więc pojawią się wkrótce :)
.
.
.
Kochani czytelnicy przypominam o konkursie na Blog Roku. Żeby wesprzeć mnie należy wysłać sms o treści A00546 na numer 7122 (1 numer = 1 sms- koszt 1,23). Dochód z SMS'ów zostanie przekazany na turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych.
.
.
.
A bezpłatnie ;) można klikąć na moją Córkę i pomóc zdobyć jej chustę ;)

8 komentarzy:

  1. w takim razie wszytstkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego cudownego, aby Twoje życie było takie jak sobie wymarzyłaś, przepełnione miłością i ciepłem ;) oraz życzę powodzenia w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio miałam urodziny :) (23!) Ale małż nie zabrał mnie na sushi;)
    Było mi miło, kiedy ktoś składał mi życzena, więc pozwolę sobie i pożyczyć Tobie:
    Wszystkiego najlepszego i dużo, dużo zdrowia. Powodzenia w konkursach i wielu, bardzo wielu czytników blogu. Trzymam kciuki za chustę!




    Powodzenia w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja przyłączę się do życzeń ! Wszystkiego to o czym marzysz ! Widzę solenizantka z tego samego dnia i miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego - duuuużo szczęścia i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością na wyniki candy:) na koncie narazie nic nie mam, ale zagłosowałam na zdjęcie Twojej ślicznej Łucji:) mam nadzieję, że uda się wygrać chustę...
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego, co sobie tylko wymarzysz:) klikam w zdjęcie córuni, mam nadzieję, że uda Wam się:):):)
    powodzenia i sto lat!

    OdpowiedzUsuń