sobota, 21 stycznia 2012

pierwszy dzień babci/ dziadka

No i jest. Rodzice obchodzą swój pierwszy Dzień Babci/ Dziadka. Co czują? Nie wiem ;) ale może kiedyś dane mi będzie poczuć to samo.
Jako, że mieszkamy daleko, a ja miałam zrobić im kartki, ale nie zrobiłam z powodu przeziębienia Młodej trzeba było improwizować ;) Ale improwizacja okazała się być nadzwyczaj udana.
Wiadomo, że dla techniki nie ma odległości nie do pokonania, więc Świeże Babcie dostały na swoje telefony takie o to zdjęcia:

 A jutro Świeży Dziadek dostanie takie zdjęcia:                                                                                            


Wszystkim Babciom i Dziadkom życzę wszystkiego co najlepsze w dniu Waszego święta :)
A dzieciakom życzę najwspanialszych dziadków na świecie :)


.
.
.
Przy okazji proszę was o codzienne głosy w konkursie o chustę :) tym bardziej jest potrzebna, bo moja została pożyczona i nosi Malinkę :)

6 komentarzy: