niedziela, 29 stycznia 2012

mamy pierwszy ząbek

Nigdy nie przypuszczałam,że się będę tym tak ekscytować. W 9 miesiacu 2 tygodniu i 1 dniu swojego życia moje Dziecko stało się małym posiadaczem zęba. Dolnej, lewej jedynki. Już wczoraj coś stuknęło przy piciu a dziś wymacalam :) Zabawne to. Skok rozwojowy po którym Dziecko zaczęło raczkować i stawać ukrył się pod trzydniówką(miałam ochotę uciec i przeczekać te humory i nastroje), a ząb ukrył się pod chorobą, która mogłaby się skończyć antybiotykiem gdyby nie wizyta u lekarza. Tak więc zaczynamy nowy etap :)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję. I życzę karmienia bez gryzów

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, gratuluję, to niesamowita ekscytacja taki pierwszy ząb!!! Teraz już poleeeeciiii!

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia :) teraz zacznę wszystko gryźć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję;) a ja ciągle czekam na jakieś ząbku. moja pociecha kończy 7. miesiąc. pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń