niedziela, 15 stycznia 2012

WYNIKI losowania

Miały być wczoraj, ale z powodów technicznych są dziś. Wasz liczny udział mnie zaskoczył. Naprawdę :) Ale to miło, bo sporo karteczek uzbierało się w kubełku :)

A za "losującą Marysię" służyła moja Latorośl. 
Chwila grzebania i zabawy karteczkami i...
mamy zwycięzce :)
Ale na jednej karteczce dziecko nie poprzestało i...
mogą się spodziewać małych niespodzianek z okazji walentynek ;)
Dziękuję Wam za zabawę :)

..
..
..
Nieśmiało przypominam o głosowanie na zdjęcie Łucji :)

8 komentarzy:

  1. Aaaaaa, nie wierzę!!! pierwszy raz coś wygrałam, baaardzo się cieszę:):):)
    wielką radość mi sprawiłyście z córeczką, dzięęęęękuję, już ślę @ z adresem:)

    p.s. teraz jeszcze sumienniej będę klikać w zdjęcie w walce o chustę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku ja się od wczoraj źle czuję zawitała @ i nie zaglądałam a tu taka niespodzianka :) dziękuję kochana za wiadomość :* a córeczkę ucałuj że wylosowała :) to moja pierwsza wygrana :) już wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. głosujemy głosujemy :P.Gratuluję zwyciężczyniom :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla wygranych.
    Dziękuje za zabawę i zapraszam do siebie na łapanie licznika, candy, zabawę prezentową i jeszcze kilka innych ;))
    Pozdrawiam
    Majalena

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla szczęśliwie wylosowanych :)
    Trzymam kciuki za Łucję ;) oczywiście klikam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)
    Losująca Marysia się ładnie spisała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydawało mi się, że pisałam komentarz... :) Ale go nie ma, więc jeszcze raz przeogromnie dziękuję :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń