poniedziałek, 30 lipca 2012

Dziecko z bliska

Jestem w trakcie lektury. Ba jeszcze większa mam ochotę na "Dziecko z bliska" ponieważ udało mi się być na spotkaniu z autorką a w moim egzemplarzu jest cudny autograf z dedykacją ;)
Agnieszka piszę tak po ludzku, tak po prostu i od serca. Wszystko jest głęboko przemyślane i rozjaśnia pewne sytuacje. Nie chcę opowiadać dokładnie tego co przeczytałam, tym bardziej, że jeszcze połowa przede mną. Szkoda, że dziecko ostatnio nie daje się skupćc, a w moim przypadku do całkowitego zrozumienia potrzebne jest spore skupienie ;)
Ale w końcu mam swoje 'dziecko z bliska' :p i to jemu muszę poświęcić czas :p
A na teorię przyjdzie czas po praktyce (albo jak babcie trochę pozajmują się wnuczką na wakacjach, które już niedługo).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz