poniedziałek, 23 lipca 2012

Nosimy nasze dziecko- seria Rodzicielstwo bliskości

Jedna z pierwszych książek jakie kupiłam z tej serii. Dlaczego ta? Bo wiedziałam, że będę nosić i wiedziałam, że z tego powodu swoje się nasłucham. Mam wrażenie, że dla osób, które nie były przekonane no chustonoszenia troszkę przemówiła,  ale jak się ktoś zaprze, to nie ma mocnych.
Z czystym sercem mogę powiedzieć, że na wiele argumentów podanych przez autorkę bym nie wpadła. Nie przypuszczałam, że długoterminowymi korzyściami z noszenia może być rozwój mowy, chociaż jak myślę ile mówię do córki i ile jej opowiadam to chyba musi coś w tym być.
Ale Caleude w "Nosimy nasze dziecko" odpowiedziała na takie zarzuty jak:
  • to szkodliwe dla twoich pleców...
  • ...to szkodliwe dla pleców dziecka
  • wychowacie małego tyrana
  • twoje dziecko jest za duże, żeby je nosić (to słyszę co raz częściej ;) )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz