sobota, 31 grudnia 2011

Nowy Rok- obiecane candy

Jak na razie będzie zdjęcie tego co będę losowała. Nie jest to mała paczka, ale co tam ;) Zastanawiałam się czy nie podzielić tego na dwie o ile będą chętni, ale jeszcze się waham. Może macie propozycje?
Do rozlosowania będą:
Miodowy płyn do kąpieli (zarówno butelka po wykorzystaniu zawartości jak i ozdoba aż kuszą, żeby je jakoś twórczo wykorzystać), paczka serwetek z sercami (, bo w lutym są walentynki), dwa komplety naklejek do ozdabiania (srebrne i złote), Krem Perfecta mama do twarzy, miarki kuchenne, papierki do muffinek i zeszyt na przepisy. Pewnie w między czasie dojdzie do tego kartka walentynkowa, ale nic nie obiecuję.
Fajne prezenty? Ja bym chciała takie dostać ;)

A co trzeba zrobić, żeby je zgarnąć?
1. Zostawić komentarz pod wpisem z adresem mail.
2. Podzielić się informacją o candy na swoim blogu/stronie/.facebook'owej tablicy (link mile widziany w poście, żeby nie trzeba było szukać, ewentualnie proszę o kontakt mailowy- "o mnie")
3. Polubić mój fanpage na facebook'u (wtyczkę znajdziesz po prawej stronie pod obserwatorami) i dołączyć do obserwatorów bloga.

Jako, że nie każdy ma swoją stronę/bloga osoby, które takowe miejsce mają zostaną dwukrotnie wpisane na karteczkę, więc ich szanse na zdobycie fantów rośną.
Start o godzinie 00:01 1.01.2012.
Losowanie w moje urodziny wieczorem, żeby jeszcze spóźnialscy mogli się załapać- 13.01.2012 jako dowód, że 13 piątek może być szczęśliwy ;)
...
A jako, że nie ma jeszcze godziny 12 i nie uciekam otwierać swojego bezalkoholowego bombelka ;) chciałabym życzyć wszystkim czytującym bloga wszystkiego co najlepsze w nowym roku. Niech 2012 będzie jeszcze lepszy niż rok, który się właśnie kończy :)
I... do napisania w nowym roku :D

I... Banerek do umieszczenia :)
PS. nie przerażajcie się tym kremem perfecta ;) jest to intensywnie nawilżający krem o delikatnej formule ;) i beż ciąży i karmienia świetnie się spisuje ;)

39 komentarzy:

  1. Zgłaszam się, a co!! :)))

    polubione, obserwowane, na blogu zaraz będzie na pasku odnośnik :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, bo mnie się strasznie ten zapiśnik podoba :D bloga nie mam, ale zaraz wkleję na tablicę na FB :D

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa zapomniałam o adresie aga.kempa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też się zgłaszam madziahiller@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam chrapkę na Twój zeszycik, więc się zgłaszam! :)
    Polubione i obserwowane już dawno :) I zaraz będzie na blogu ;)
    adres e-mail: aleksandra.wichniewicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja też się zgłaszam:) Zrobiłam chyba wszystko (na tyle, na ile dałam radę) żeby sprostać wymogom konkursu^^

    Pozdrawiam!

    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja się zapisuję i zapraszam na Candy do mnie :) http://misioka.blogspot.com :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Polubiłam też :) tyle, że dane na Fb mam inne niż login :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w razei czego będe krzyczeć o dane ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. :D świetnie tu u Ciebie, dziękuję za zaproszenie do zabawy, Candy bardzo fajne!!!
    Pozdrawiam ,życząc Szczęśliwego Nowego Roku i cudownych nadchodzących urodzin :)
    Mimowolne Zauroczenia
    decoracje7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. i ja sie włączę :) Rilla z abc:) już wszytsko porobiłam i podaje meila rilla1@vp.pl Ola Boczek na facebooku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiam się w kolejce z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. poszlo :)
    polubione, dodane na blogu teraz tylko czekac :) malutk_a8@wp.pl
    zapraszam do mnie http://mamatosimisi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. gotowe!
    dopisuję się z przyjemnością :)
    pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w moim

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite Candy :) bardzo obfite;) myślę, że z powodzeniem możesz podzielić te słodkości na dwie osoby... i ja się zapisuję, licząc na odrobinkę szczęścia.
    polubiłam na fb, dołączyłam do obserwatorów, banerek tutaj: http://fioolcia.blogspot.com/

    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piszę się na te słodkości :)
    i zapraszam do siebie na CANDY

    http://majalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zglaszam sie do zabawy ! Pozdrawiam ! no_one_no@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się :)
    anusia12346@wp.pl

    http://www.facebook.com/profile.php?id=1740101811&ref=tn_tnmn - zlinkowane na FB :)

    FB - polubione :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miodowy płyn do kąpieli smutny dzień rozweseli.


    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. :) zgłaszam się http://mojemalecudenka.blogspot.com/
    e-mail: magda1_1998@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się i ja:) blog podczytuję od jakiegoś czasu :) polubione na FB od dawna,udostępnione

    http://www.facebook.com/profile.php?id=100001770818656

    Mój meil- sisunia88@interia.pl

    Patrycja ZYch

    OdpowiedzUsuń
  22. Zadanie wykonane :) Może uda się dostać te super nagrody i zacząć fajnie ten nowy rok. Pozdrawiam bardzo cieplutko :*:*:*:*

    gosia_zieba@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. to my też sie przyłączymy, bloga nie mam ale na FB będzie link:)
    mój mail: magdusia.mm@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. super zestaw nagród:)
    roksik6988@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. to my też się przyłączymy, fanpage polubiony i link też na FB zamieszczony:)
    magdusia.mm@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. to ja się też dołączam, zadania wykonane:) magdusia.mm@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne prezenty:)
    Tez chciałabym dostać.
    Zapraszam do mnie na candy:)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  29. A very nice gift, I hope for the best.
    I shared on my sidebar.

    Please vote for my shawl.
    Thank you!
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=314139475292861&set=a.314138265292982.76083.109090902464387&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  30. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  31. ;) u mnie takie zmiany na twarzy odkąd zakończyliśmy karmienie naturalne, że wszelakie pomoce kosmetyczne wskazane... chętnie wezmęudział w Twoim candy ;)

    i zapraszam też na cukierachy do mnie;)
    http://artmamowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. lubię na FB, obserwuję, podpisuję się...
    zapisuję.
    i gnam oglądać bloga dalej :)

    www.za-inspirowana.blogspot.com
    info w pasku bocznym!

    OdpowiedzUsuń
  33. z miłą chęcią staję w kolejce :) Fajnie byłoby wygrać takie cukieraski tym bardziej że 13 stycznia mam urodziny :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy !

    OdpowiedzUsuń
  34. zapisuję się z chęcią, na fb lubię, obserwuję, a banerek z linkiem w pasku bocznym:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. strasznie się cieszę, że trafiłam na Twojego bloga ;) jest świetny i na pewno będę tutaj bywać częściej. jestem obserwatorem bloga i za moment banerek pojawi się u mnie ;) pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super candy chętnie się na nie zapisuję :).

    Informacja na pasku bocznym.
    Konta na FB nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  37. O rany, ale się nazbierało. Ju8ż zaczynam spisywac karteczki, bo nie ogarnę :)
    przypominam, że blogowicze mający konto na facebook'u mają 2 szanse ;)
    Dziękuję wam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się :) Profil polubiony a baner dodany na "Jarkowe bazgroły" w zakładce konkursy :)

    Mój e-mail akane_tendo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń